Hoe herstel ik mijn Samsung Galaxy Y young knoppen?

Goedenavond,

De beide knoppen onderop mijn samsung galaxy Y young werken niet meer.
het gaat om de "menu"en "back" knop.
de homeknop in het midden werkt wel.

De telefoon opnieuw opgestart nadat batterij verwijderd is; geen resultaat.
Geupdated naar laatste firmware; geen resultaat.

Groeten Grietje

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan ook een reboot doen

Je drukt de power +volume up + homeknop in
Ga zolang door totdat ie opnieuw opstart en druk op de homeknop als hij klaar is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geprobeerd maar gebeurt niks?
start wel opnieuw op, maar daarna doet de telefoon gewoon zijn werk, behalve de twee knoppen.
geen reboot beeld oid.....