Het spel WordOn werkt niet meer op ipad na update iOS7. Wie weet de oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je hem ook nooit gesynchroniseerd met itunes of icloud?

Antwoorden (3)

misschien moet je het spel zelf updaten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, als ik het kon openen, dat is. Juist het probleem
apple heeft de update van wordon nog niet vrijgegeven en dit kan best lang duren. Je zou terug kunnen gaan naar ios6 door een reservekopie terug te zetten. Of je moet wachten tot het spel er ook is voor ios7
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk heb ik geen reservekopie. Heb ik volgens mij nuet gemaakt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij heb ik hem niet gesynchr. Met itunes. Heb hem wel daarvan gedownload
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Foutje, heb hem natuurlijk uit de app.store gedownload
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm dan kun je nu niet veel er aan doen. Zonder reservekopie kan je ook niet terug gaan naar ios6 (zover ik weet). Dus dan is hey wachten tot apple de update vrijgeeft
Ik ben op dit moment dat ik dit schrijf, WordOn aan het spelen op een Ipad onder IOS7. Niets aan de hand. Het probleem zit dus bij jou. Probeer eens het spel te wissen en opnieuw te installeren.
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik ook al gedaan. Er zijn een hoop mensen bij wie het niet werkt