Is RetailHeaven nog altijd de vertrouwelijke site?

Ik wil graag een Chinese telefoon bestellen (Xiaomi MI2) via RetailHeaven, maar het zit er een slordige site uit in tegenstelling tot Dualslim (maar heeft spijtig geen Xiaomi MI2 in bezit) dus de site van RetailHeaven ziet er nogal slordig uit, werd wel aangeraden door AndroidMagazine, won enkele prijzen maar dat waren jaren geleden dus mijn vraag is is de site vertrouwelijk en is er toevallig iemand in aanraking meegekomen? (Geen idee, mag je nogal tijd een andere vertrouwde sites geven die Chinese smartphones importeren :D)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb in de tijd dat ze veel samenwerkte met de Pirates Planet meerdere malen wat besteld en heb er nooit problemen mee gehad. Je kreeg altijd vlot antwoord op vragen en de leveringen waren altijd correct. Mijn laatste bestelling dateert van een half jaar geleden.De site heeft er altijd wat amateuristisch uitgezien .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ken de site niet en de vele taalfouten zouden mij zeker doen twijfelen als er niet zoveel mensen zijn die er goede ervaringen mee hebben. Ook de voorwaarden die op de site staan lijken erop te wijzen dat ze goed zicht hebben op wat jouw rechten als consument zijn. Ik ken vele professioneel ogende shops die minder netjes met jouw rechten omspringen.

Alternatief is natuurlijk zelf importeren via dx.com of aliexpress.com. Dit is ook zonder verzendkosten en met de gok of je importbelasting moet betalen en hoeveel. Ik heb bij die partijen nooit een bestelling gemist al is garantie wat lastiger af te stemmen gezien je dan toch je product vaak op eigen kosten richting China moet sturen.