Is 500 MB internet genoeg voor mij? (zie beschrijving)

Ik wil graag een blackberry kopen. Vraag me alleen af of 500 MB genoeg voor mij is.

Ik check geregeld mijn mail en zit vaak op Facebook. Ik ga ook wel eens naar sites of zoek op google, surfen dus. Zit bijna nooit op YouTube. Zal ook vaak aan het pingen zijn, maar hoorde dat dit niet ten koste van je 500 MB gaat, aangezien je voor ping apart per maand betaald.
Thuis heb ik gewoon wifi dus zal ik ook geen gebruik van de 500 MB maken.
Ik hoor het graag!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat zal voldoende zijn. Maar mocht je ook YouTube filmpjes willen bekijken kan het wel eens oplopen. Dus, je zou het er mee kunne redden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij wel ja ,
vroeger had ik een usb stick met 250mb per week en als ik er veel opzat was het al byna op in 2 dagen dus als je er regelmatig opzit zal je wel toekomen en nu je nog wifi hebt dan hoef je je het niet te gebruiken dus ik zou hem zeker kopen

mvg airon.