Hoe weet je of er apps op de achtergrond draaien (en dus energie verbruiken) op je iPod Touch?

Ik heb een 2G, niet gejailbreakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een 2G ondersteund geen multitasking, als je een app wegklikt met de homeknop, is hij al afgesloten. Er kan niks op de achtergrond blijven draaien, daar is de processor te traag voor.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus apps kunnen niet de oorzaak zijn dat m'n accu sneller leeg loopt, of lijkt te lopen de laatste tijd?
Kimath
12 jaar geleden
Het kan wel komen door bepaalde apps die je speelt. Het zijn vooral spelletjes met 3d functie en Youtube kijken dat zeer veel accu kost.
Zet wifi uit als je het niet nodig hebt, dit scheelt ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duidelijk antwoord, en die tip van de wifi is een goeie!

Andere antwoorden (2)

Ik heb zelf de Iphone 3GS, deze is het zelfde al de Ipod Touch. Je kunt dit niet zien. Misschien heb je het al gemerkt, maar als je een game sluit. en weer opent moet je hem opnieuw starten. bij de Ipod 3 hoeft dit niet. dan begint hij gewoon waar je gebleven was. op de Ipod 2 sluit het programma dus automatisch net als op de Iphone 3GS.

Hoop hierbij je vraag te hebben beantwoord!?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt dit zien door dubbel op je home button te drukken. Hij geeft dan alle apps die open staan aan en je kunt deze zo ook sluiten door deze ingedrukt te houden en op het rood met witte streepje te klikken.