Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de vevo app downloaden of hoe kan ik vevo video's op mijn iPad bekijken?

Op de standaard YouTube app op mijn iPad 2 kan ik geen vevo video's bekijken. Ik had op internet gezien dat er een vevo app was, deze kon ik alleen niet vinden in de app store. Hoe kan ik deze app downloaden en anders hoe kan ik vevo video's bekijken op mijn ipad 2

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vevo is nog niet beschikbaar in Nederland, zo is bijvoorbeeld de website van hun niet beschikbaar en de speciale iPad app die te vinden zou moeten zijn in de Apple Store.

De Youtube video's kun je niet bekijken doordat Vevo ervoor gekozen heeft dat al haar video's niet beschikbaar zijn op mobiele apparaten (tablets, telefoons etc).

Waarom? Dat weet ik ook niet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vevo lanceert de app (nog) niet buiten Amerika, dat heeft te maken met auteursrechten enzo. Om deze app wel te kunnen downloaden of Vevo via YouTube te kunnen bekijken moet je je iPad jailbreaken. Dan kan je de app downloaden via Installous.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding