Voor BlackBerry heb je Pink, heb je ook een Nokia Chat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op sommige Nokia's kun je volgens mij What's App instaleren. Niet specifiek voor Nokia maar wel gratis chat. Ping blijft bij de blackberry

Antwoorden (1)

Je kan op Nokia's Whatsapp installeren. Dat is multi platform en kan worden gebruikt op iPhone, elk toestel met Android (zoals HTC, Samsung en LG bijvoorbeeld maken), op BlackBerry's en dus op Symbian, wat Nokia gebruikt voor het merendeel van hun toestellen (overigens werd het ook gebruikt door Samsung en Sony Ericsson, maar dat is even geleden).