Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand anders gaat mijn telefoon tijdelijk gebruiken, met een andere simkaart, kan hij/zij mijn oude whatsapp gesprekken lezen?

Is het mogelijk toegang te krijgen tot mijn oude gesprekken, terwijl whatsapp op dat moment dus niet met mijn oude simkaart/nummer geverifieerd is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Verwijder Whatsapp en haal de geheugenkaart uit de telefoon (of wis deze). Zo zijn ze niet te lezen. Whatsapp heeft geen simkaart nodig om te functioneren, ook zonder sim ontvang je gewoon berichten. Dit komt omdat de berichten op je account binnenkomen. Dus verwijderen en leeghalen die boel. Anders kun je ook je telefoon van te voren sowieso ff een reset geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja want de gesprekken zijn opgeslagen op je mobiel. Maar heb je wel toegang met een andere sim, dat is de vraag. Probeer een andere sim uit en open whapp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een keertje iemands telefoon gelezen en ik kon geen gesprekken lezen, bij mijn iphone kan je je account verwijderen, bij instellingen > Account > Account verwijderen. Als je dat doet moet de volgende persoon die whatsapp wilt gaan gebruiken zijn telefoon nummer opnieuw verifiëren. Bij mij waren de vorige chats niet meer te zien.

Ps. Als je zekerheid wilt hebben zou ik eerst alle chats verwijderen en dan acount verwijderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding