Waarom start mijn gsm niet meer op?

Het gaat om een Alcatel One Touch (Valencia). Hij blokkeerde dus heb ik de batterij er uitgehaald, toen ik het er terug indeed moest ik het terug opnieuw opstarten. Vanaf dan ging het mis, als ik nu mijn gsm opstart krijg ik alleen het begin scherm te zien en het welkom toontje. Dan herhaald zich het begin scherm en de toon steeds opnieuw...

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk even in de handleiding en voer een 'hard reset' uit, hou er wel rekening mee dat daarmee al je data verloren gaat en de telefoon daarmee weer 'hersteld' wordt naar fabriek instellingen. Een hard reset vanuit 'koude' toestand gaat vaak vanuit een bepaalde toetsen combinatie tijdens het opstarten en verschilt per toestel vandaar dat je het even zelf moet opzoeken. Als je op youtube zoekt naar: Alcatel One Touch (Valencia) hard reset Dan krijg je ook een aantal filmpjes te zien hoe te doen met jouw toestel, alleen zijn deze in het engels en die mag je hier niet posten :-) Dit moet je alleen doen als je geen andere oplossing kunt vinden voor je probleem vanwege eerder genoemde data verlies.

Antwoorden (1)

aan en uit knop langer in houden tot er een soort reset plaats vind. dan moet hij het gewoon weer doen.
eventueel de adapter erin en eruit doen.
en dan weer aan en uit zetten.

Hoop dat het lukt.

Succes ermee.

MVG

Yuri