Mijn blackberry Curve 8520 geeft tijdens het opstarten de foutmelding ''Reload Software 507''. Hoe kan ik dit oplossen?

Vorige week was de batterij van de telefoon helemaal leeg en deze viel dus uit. Ik zag toen alleen een wit scherm. Nu zijn we een paar dagen verder, batterij eruit gelaten en niks mee gedaan en nu heb ik de foutmelding Reload Software 507

Toegevoegd na 55 minuten:
Ik zag dat witte scherm toen ik hem opgeladen had en opnieuw probeerde op te starten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Zulke zaken kun je eenvoudig vinden door in Google een zoekopdracht te typen in de trant van: curve Reload Software 507.

Bij de eerste link kom je op het BB forum waar een soortgelijk probleem al eens gevraagd is: http://supportforums.blackberry.com/t5/BlackBerry-Curve/Black-screen-white-screen-amp-reload-software-507/td-p/1488453

Als je dit leest kom je op een gegeven moment bij de verwijzing: http://supportforums.blackberry.com/t5/BlackBerry-Device-software/How-To-Reload-Your-Operating-System/td-p/228990 . Hier wordt uitgelegd hoe je de software opnieuw op het apparaat zet.

Wat belangrijk is: Indien hij nog opstart. Probeer zoveel mogelijk te back-uppen (SMS, Ping gesprekken, contacten, apps). Indien het apparaat helemaal niet meer opstart ben je deze informatie kwijt.

Als je het niet aandurft zou ik even een telefoonzaak benaderen. Die kunnen het dromen.

Als je nog specifieke vragen hebt kun je ze altijd nog hier of op een gespecialiseerd forum stellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, gelukkig staat er geen belangrijke informatie meer op :)