Hoelang gaat het navigatiesysteem " navigon " mee op een volle batterij van de iPhone 4?

Red de iPhone 4 het om 4 uur achtereenvolgend te navigeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik betwijfel het het hangt van de leeftijd van je Iphone 4 af. Die van mij is meer dan 1 jaar oud en hij gaat nog maar 1 dag mee wat ik er alleen me doet ik sms en af en toe op facebook zitten ..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die van mij (6 maanden oud) gaat ca 1 uur mee zonder lader.
GPS en beeldscherm aan kost heel veel energie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het niet gaat lukken.
Mijn vrij nieuwe Iphone 4s kan met TomTom en beeldscherm aan maximaal 2 uur mee (3G uitgeschakeld). Ik neem aan dat het stroomverbruik van de Navigon-app vergelijkbaar is.