Mijn telefoon heeft een probleem. Ik heb er nog garantie op, en een verzekering. Waar moet ik terecht?

Ik zelf sta er verbaast van hoe het is gebeurt, maar het scherm van mijn telefoon zit los. Hoe dit is gekomen, is een raadsel. Het is nog nooit opengemaakt, en misschien een paar keer gevallen op een zachte ondergrond. Kan het een fabriekfout zijn, of is het gekomen door dat het gevallen is? En waar moet ik terecht, bij de fabrikant, of de verzekeringsmaatschapij?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik had een paar dagen geleden toevallig hetzelfde geval! Wat ik heb gedaan (succes gegarandeerd) is teruggaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb, en vervolgens gevraagd of dit onder de garantie viel. Gelukkig wist de winkelmedewerkster het antwoord en ze konden hem meteen opsturen naar het reparatiepunt. Een week later kreeg ik een telefoontje dat hij gemaakt was en dat ik hem weer bij de Kijkshop op kon komen halen. Samengevat: Je moet teruggaan naar de winkel van aankoop en daar vragen of de reparatie onder de garantie valt. Toegevoegd na 1 minuut: Trouwens: als de winkel niet weet wat de garantie precies inhoud kunnen ze altijd even bellen. BONNETJE OOK MEENEMEN!!!!!!! Toegevoegd na 2 dagen: Het is erg zeldzaam dat het scherm compleet loslaat door het vallen, dus je kan met 51% zekerheid zeggen dat het een fabrieksfout is. Toegevoegd na 2 dagen: Bovendien maakt het niet uit, als het onder de garantie valt. Maar juist dat moet je met de winkel bespreken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100