hoe verwijder ik dingen van mijn externe opslag? ik heb de telefoon Whoop.

Telkens als ik iets wil downloaden staat erbij dat mijn externe opslag vol zit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Opruimen en schoonmaken. Woop is gewoon een Android-telefoon, en in de appstore zijn heel wat tooltjes te vinden waarmee je prima schoon kunt maken. Ze nemen in de regel weinig ruimte in. CleanMaster is een goeie, die je gemakkelijk grote bestanden laat vinden, inkijken en verwijderen.

Wil je meer specifiek zelf op zoek, dan zul je een file manager nodig hebben zoals TotalCommander voor Android. Ook die is gratis te downloaden. Moet je natuurlijk nog wel ruimte hebben voor die apps op je primaire opslag. ;-)

Op je externe kaart staan meestal juist de dingen die erg veel ruimte gebruiken ; muziek- en beeldbestanden, grote pdf-files en dergelijke. Het is sowieso handig om daar regelmatig opruiming in te houden, en het spul eerst over te blazen naar bijvoorbeeld een PC als je het wilt bewaren.