wat is het verschil tussen de gratis SDK en de betaalde SDK?

SDK is een iphone programma om zelf apps te maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
En waar kun je de gratis versie kopen?
en waar kun je de betaalde versie kopen?

Ik kan het niet in de app store vinden en ook niet op www.apple.com

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik geloof dat je moet betalen om de apps in de app store te mogen zetten. Verder mag je ook op de iPhone/iPod de apps testen, en niet alleen in de emulator.

Ik denk dat je meer informatie wel in het developer gedeelte van apple kunt vinden. Ook kun je de SDK daar vinden (Alleen Mac, OSX 10.5 of 10.6), maar die kun je alleen downloaden als je bent aangemeld als developer(aanmelden in het developer-gedeelte, en dan de stappen doorlopen)