Eerst je simkaart overzetten van de HTC naar de Samsung, dan heb je als het goed is je contacten al 'over'. Als je een micro sd kaartje in je HTC hebt zitten die ook in de Samsung plaatsen. Voor foto's video's en muziek kan je de eerdergenoemde app Bump gebruiken, is te downloaden in de Google Play store. Op beide toestellen installeren, op de HTC bestanden selecteren en 'bumpen' naar de Samsung door de toestellen even tegen elkaar aan te tikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, inmiddels is het allemaal gelukt.

Andere antwoorden (1)

Daarvoor kun je heel makkelijk bump gebruiken! Voor foto's, video's, contacten ect.

https://bu.mp/