Wanneer is de google glass beschikbaar in europa?

Hallo daar!

Ik heb al verschillende website's gezien, sommige zeggen eind 2014.
Maar, waar is dit op gebaseerd? Duurt de release in andere landen altijd zó lang?

Ik ben een grote nerd, en wil hem het liefst zo snel mogelijk hebben.

Denken jullie dat als je in Amerika eind DIT jaar een google glass besteld, en de ''europese'' glass uitkomt, dat je dan geen nieuwe hoeft te kopen als je van talen wil switchen (bijv. Nederlands)?

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil hem ook, lijkt me leuk! terwijl ik niet eens zo nerd ben xdd

Antwoorden (1)

Een exacte datum kan nog niet gegeven worden.
Het is eigenlijk niet echt eh ..... wanneer hij uitkomt maar als hij uitkomt.
Veel hobbels moeten namelijk nog genomen worden, zeker ook wat de privacy wetgeving aangaat.
Immers niet ieder is er van gecharmeerd om te pas en te onpas gefilmd te worden en is ook niet zonder meer toegestaan.

Voor wat de talen betreft en als zo'n apparaat dan compatible zal zijn, tja dat is op dit moment alleen maar speculeren.