Mijn xperia s laat niet verder dan 52% wat moet ik doen?

Ik heb alleen een paar dingetjes ingesteld achtergrond en zo terwijl die aan het opladen was maar toen ik later weer keek kon ik zien dat hij al een hele tijd op 52% stond dit is nu nog steets zo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zorg ervoor dat je de batterij helemaal ontlaadt. Daarna moet je de batterij eruit halen en dan weer erin stoppen. Zet je telefoon in de lader en kijk of het nu wel tot 100% opgeladen wordt. Gebeurt dit niet dat is er wat mis met je batterij en dien je dit te vervangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan de batterij er zelf niet uithalen bij een Xperia S
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha dan wordt het moeilijk. Dan slip je het eruit en erin doen. Ontladen en opnieuw laden. Heb je hetzelfde conclusie, dan is het tijd voor vervanging.