Welk nummer moet ik bellen om mijn telefoon op te laten halen door de verzekering van hi?

Ik heb een iPhone 4 met een smartphone verzekering. Ik betaal €7.50 p.m. Als mijn telefoon kapot is moet ik een nummer bellen, kan ik een afspraak maken en halen ze mijn telefoon op. Ook krijg ik dan een leentoestel. Ik wil als leentoestel erg graag een iPhone 4. Dat moet ik dan aangeven. Via internet kan dat niet dus moet ik een nummer bellen.
Dit is al eens eerder voorgekomen maar toen heeft mijn vader gebeld. Mijn vader weet niet meer welk nummer hij heeft gebeld. En op internet kan ik het niet vinden. Iemand enig idee welk nummer ik kan/moet bellen om aan te geven dat mijn tel opgehaald moet worden en dat ik graag een iPhone 4 als leentoestel wil.

Bvd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

eerst de klantenservice denk ik. Dat is bereikbaar op dit nummer 06-12001200.