Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een kennis verkoopt haar iphone 3gs voor €50. Moet ik dit doen of niet? De iphone 4 en 5 zijn ook al uit...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
539

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou dit opzich kunnen doen. 50 euro voor een iPhone is niet veel. Maar rond september komt het nieuwe iOS 7. Dit kan je niet updaten dus over een tijdje kan je niets meer met je telefoon want de apps worden gemaakt op de nieuwe update etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk zelfs dat het huidige ios6 er niet op kan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het huidige ios 6 kan er wel degelijk op
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
iOS 6 kan er wel op, iOS 7 niet. Dit is aangekondigd tijdens deze presentatie vanuit Apple
€50,- is inderdaad niet veel, maar je moet er ook rekening mee houden dat de telefoon erg sloom is en als je er een beetje meer werkt dan wordt die als maar langzamer en langzamer. De staat van de telefoon hang ook nog af voor de prijs. Als de telefoon onder de krassen zit zou ik het direct afraden. De support van apple valt ook af van de 3gs dus zoals hierboven ook al wordt verteld zul je niet de nieuwste spellen kunnen gaan spelen enzo, maar ik denk wel dat de oudere applicaties nog werkend zullen zijn op de 3gz, vooral als ze niet verplicht zijn te updaten. Is de telefoon nog mooi en kan je tegen een langzame telefoon dan zou ik het wel aanraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding