Hoe moet ik Mijn iPod Touch 4G herstellen zonder dat ik mijn gegevens kwijt raak?

Als ik op mijn iPod Touch zit, en ik ga op een app, sluit hij soms automatisch af terwijl ik bv een spelletje zit te spelen (ik bedoel hiermee dat de app afsluit, niet m'n iPod)

Ik heb gehoord in een Premium Reseller dat ik mijn iPod met iTunes moet verbinden, en hem dan moet herstellen, maar dan raak ik toch al mijn gegevens kwijt? Want als ik dan op herstellen druk staat er dan die gegevens worden gewist, dus dacht ik : Misschien moet ik een reservekopie eerst maken. Toen ik dat gedaan had, en ik drukte op 'Herstellen" , gaf hij nog steeds het berichtje dat alle gegevens worden gewist. Ik wil heel graag dat mijn apps niet zomaar afsluiten, dus hoe herstel ik mijn apps zonder dat mijn gegevens kwijt raken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet hem de hele tijd aan je computer houden. Je moet een reserve kopie maken, dan herstel je hem op de knop herstellen in iTunes. Dan is hij helemaal leeg en dan komt er een bericht te staan of je hem naar reservekopie wil terugzetten, moet je doen en dan is ie klaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sluit je iPod eerst aan op iTunes.
Zet al je apps en informatie en gegevens etc. erop.
Koppel de iPod los van iTunes.
Herstel je iPod, je zal zien dat alles weg is.
Sluit je iPod weer aan met iTunes en zet alles er weer op.
Je moet wel een account hebben, maar dat zie je van zelf.

Succes xxA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, niet aan gedacht :)!!
Houd de lock en de home button tegelijk 10 sec ingedrukt

dat is een eenvoudige herstel