als je je mobieltje kwijt bent bestaan er dan sites waarmee je de huidige locatie ervan kan zien?

ik ben mijn mobieltje kwijtgeraakt, en wil weten of hij op een plek ligt waar ik de afgelopen tijd geweest ben of dat hij is gestolen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Heb je hem al gebeld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, hij stond en staat nog steeds aan, maar er wordt niet opgenomen
zondag
13 jaar geleden
Misschien is hij dan alleen maar verloren en niet gestolen en ligt op een plaats waar niemand hem nog gevonden heeft. Denk goed na waar je geweest bent sinds je de laatste keer belde en ga als een speer die route afzoeken voor iemand anders hem vindt.

Het beste antwoord

Ja en nee. Het ligt onder andere aan wat voor telefoon je hebt. Ik heb op mijn Android telefoon een app waarmee ik hem kan traceren op een site maar daar heb jij niets meer aan omdat je die eerst moet installeren. Verder kan inderdaad de provider ongeveer bepalen waar jij zit.

Trouwens, als je een iPhone hebt kun je natuurlijk even aan Apple vragen of zij weten waar hij is. :-P

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar nee, als jij geen speciale app hebt geïnstalleerd kun jij niet zien waar jouw telefoon zich bevindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Simpel antwoord: Nee.

Alleen je provider kan "ongeveer weten" waar hij is door te kijken met welke gsm mast hij verbonden is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je deze speciaal hebt geregistreerd wel, anders niet. Met bijvoorbeeld HTC sense kan je telefoon registreren en zien waar deze zich op dit moment bevindt.

Als je hier niets mee hebt gedaan dan zou ik er niet al te veel van verwachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar bestaan app's voor. Is dusogelijl maar dan moet de app al op je telefoon staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop het niet!!! Want dan zouden anderen ook kunnen zien waar ik ben.

Er zijn wel apps die je kunt activeren als je je mobieltje kwijt bent. Daarna kan die de gps activeren, sms'jes versturen of via een website zichtbaar worden.
Dan moet die app wel van te voren op de mobiel staan.

Anders zou je even aan de AIVD kunnen vragen of ze jou mobiel kunnen opsporen.