Hoe wijzig ik m’n iphone toegangscode, de optie heb ik uit m’n instellingen gehaald…?

Een tijd geleden heb ik op m’n iPhone ingesteld dat andere mijn toegangscode niet kunnen wijzigen en hierdoor is deze optie ook bij m’n instellingen verdwenen. Nu wil ik zelf mijn toegangscode wijzigen maar weet ik niet hoe ik de optie terug kan vinden… zoeken werkt niet en op internet kan ik er niks over vinden, weten jullie het misschien? Alvast dank!

Picture for question
10 maanden geleden

Antwoorden (1)

Hopelijk werkt dit:
1. Open Instellingen en tik op Schermtijd.
2. Kies voor inhouds- en privacybeperkingen (schakel ze in als ze niet zijn ingeschakeld).
3. Scrol naar het gedeelte Wijzigingen toestaan ​​en tik op Wijzigingen toegangscode.
4. Selecteer Toestaan.
SimonV
10 maanden geleden
Rosa
10 maanden geleden
Het werkt! Super bedankt!
SimonV
10 maanden geleden
Graag gedaan. Fijn dat het gelukt is!