Ik heb een htc wildfire net nieuwe gekocht. ik wil graag het spelletje Angry Birds download op android. maar vind die niet. maar heb wel internet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga naar je Market applicatie. Klik op het vergrootglaasje om te zoeken. Tik in het woord 'Angry'.
Je ziet dan "Angry Birds Lite Beta". Het spelltje is dus nog niet helemaal klaar, maar je kunt er wel vast mee spelen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb het even geïnstalleerd. Wat een leuk en verslavend spelletje!
escape
13 jaar geleden
Het is goed mogelijk dat Angry Birds niet bij jouw telefoon in de Market komt te staan, dit probleem had ik n.l. ook met mijn Galaxy S.

Oplossing, klikje doen op de link onderstaand! Daar staat een link naar een zip-bestand. Dit kun je gewoon uitpakken met Windows. Het bestandje wat daar in zit vervolgens even op je telefoon zetten en uitvoeren.