Met welke telefoon is de Wolfgang AT-AS43D2 te vergelijke qua afmetingen?

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon: Wolfgang AT-AS43D2 en wil graag een passend hoesje. Ik heb al op verschillende sites gekeken, maar vind geen geschikte omdat hoesjes blijkbaar speciaal worden gemaakt voor een bepaalde telefoon. Wolfgang is een merk van de Aldi en daar is niet speciaal een hoesje voor gemaakt. Toch wil ik graag een goed hoesje en wil ik dus weten waar de Wolfgang op lijkt qua afmeting zodat ik een hoesje voor dat merk kan zoeken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De Wolfgang AT-AS43D2 is met een 4,3'' scherm te vergelijken met de Samsung Galaxy S2. Alleen de Wolfgang is 2 mm langer, 1 mm breder en 2 mm dikker. Ook de LG Optimus L7 komt in de buurt; die is 2 mm korter, en 1 mm dunner en even breed.

Natuurlijk kan ik niet garanderen dat de hoesjes voor de S2 en de L7 ook passen om de AS43D2, maar ik denk dat het niet veel problemen zal opleveren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je een hoesje wilt moet je gewoon even naar een winkel gaan. Daar kun je passen of je hoesje groot genoeg is.