ik heb geinstalleerd android 4.0 galaxy s1 i9000 maar de play store is weg en nog veel apps zijn weg wat moet ik doen om het terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Als je een custom rom hebt geïnstalleerd, mis je waarschijnlijk alle google apps. Deze kun je apart downloaden en flashen.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar hoe kan alle google apps. apart downloaden en flashen ?
bamibal
11 jaar geleden
Het zip-bestand van ICS (uit de link hierboven) naar je telefoon kopiëren. Dan rebooten naar recovery, en vervolgens de zip installeren.

Andere antwoorden (1)

Je kan het zoeken op google door google play store te downloaden via je telefoon als dat niet kan moet je je telefoon maar weer resetten en op fabrieksinstellingen terug zetten.