Hoe moet je een spatie voor je pingnaam doen?

Hoe Kan je een spatie voor je pingnaam doen bij de blackberry 8520?
Ik kan nu wel spatie doen, maar al doe ik opslaan, dan blijft die spatie niet staan..
Dus help mij svp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

He, dat is raar. Bij mij lukt het wel. Je kan anders het toestel opnieuw opstarten of een punt of eventueel andere tekens gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan alleen bij de eerdere versies van Blackberry Messenger. Je zal hem dus moeten downgraden naar een eerdere versie. De nieuwste versie heeft die mogelijkheid niet meer om er een spatie voor te zetten en hem dan met spatie op te slaan.