hoe zorg ik er voor dat mijn binnenkomende smsjes niet in de notificatiebalk te zien zijn?

Sony ericson xperia x10 mini pro

In de notificatiebalk komt het binnengekomen smsje te staan, het smsje is dan volledig te lezen zonder dat je het smsje echt hoeft te openen. Ik wil dit uitschakelen. Iemand anders kan zo mijn smsjes lezen die binnenkomen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ga naar je smsjes
Klik op het knopje voor het menu
Klik op Instellingen
Vink bij Meldingsinstellingen - Meldingen uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, heb ik al gedaan.. Dan krijg ik helemaal geen melding dat ik een sms krijg.. Ook niet handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is het één of het andere denk ik dan. Je kunt wel alsnog je telefoon later trillen of een geluidje laten maken als je een sms krijgt. Alleen zie je het niet in je balkje bovenaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm.. Ik zal nog ff kijken, toen ik dat probeerde gaf m'n telefoon ook geen trilling of geluid.