Wat te doen met een smartphone scherm?

Ik heb een android smartphone, deze is kapot.

Na een val is ie in meerdere stukken gebroken, maar het scherm is helemaal heel, geen barsten.

Ik heb het scherm uit het toestel gehaald, alle kabeltjes zijn nog heel, ik heb het scherm ook getest op een soortgelijk toestel, het scherm werkt wel nog.

Wat kan ik nog doen met het scherm?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Koop er een met kapot scherm dan maar je er EEN goede van . Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze kan je aan je vriend geven als ie kapot is , dan heeft hij er ook wat aan .