Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn blackberry wil niet meer aan en het lampje knippert, kan iemand helpen?

Gister viel mijn blackberry uit, kreeg eerst wit beeld maar toen zwart beeld, ik heb hem aan de oplader gedaan en nu wil die niet meer aan en heb de batterij er al heel vaak uitgehaald, eerst blijft het rode lampje aan maar dan gaat die 4x knipperen en steeds een pauze er tussen, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Haal je batterij eruit, simkaart eruit, dan weer alles terug. Laat je telefoon opladen. Laat dat ding met rust voor even, probeer later weer aan te zetten. Anders opsturen/naar de winkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk moet je hem helemaal resetten. Dus ga naar een winkeltje die je telefoon simlockvrij kan maken daar kunnen ze meestal ook je hele telefoon resetten. Maar zorg dan wel dat je geheugenkaart eruit is (als je die erin hebt zitten) en je simkaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bekend probleem; de Blackberry komt tijdens het opstarten in een zogenaamde 'loop' terecht. Dit komt door het tijdelijke opslaggeheugen.
Oplossing: haal de batterij er minimaal 5 minuten uit; na 5 minuten wordt het tijdelijke geheugen ge-reset. Stop na 5 minuten de batterij terug. Hierna zou de Blackberry zonder problemen op moeten starten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie dat het probleem is opgelost. Zou je de vraag willen sluiten?
TIP: Gebruik mijn antwoord voor als het weer gebeurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding