Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn ipod is erg sloom wat kan ik er aan dien

Hallo mensen ik heb een ipod 4 en hij is enorm sloom ik heb al heel veel apps verwijdert en foto's maar het helpt niks mijn vraag is wat kan ik er aan doen dat hij sneller word alfast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
767

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je echt je iPod heel snel wil maken kan je hem helemaal resetten via iTunes. Als je dat niet wil zal ik je cache, geschiedenis Etc. verwijderen . Of je apps uit multitask halen! Daardoor bespaar je ook nog eens batterij!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De home knop dubbelklikken. Vervolgens het eerste icoontje ingedrukt houden totdat alles begint te trillen. Dan met het kruisje alle lopende Apps uitschakelen. Werk dit niet, probeer dan een reset (home en uitknop ingedrukt houden) of upgrade iOs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vliegtuigmodus, apps verwijderen uit je achtergrond. Zooi eraf knikkeren. Ik heb die van mij gejailbreakd dus ik gebruik ook nog processes om bijv nog mail uit te schakelen. Verder kan ik mijn toestel ook nog in safe mode zetten. Daar word ie echt heel snel van ._.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat heb ik niet. Safe mode zorgt er ook voor dat achtergrondapps (die je niet kunt zien) zoals mail/berichten/facetime uitgeschakeld worden. ook worden apps met veel geheugen uit mapjes gehaald. En op oudere apparaten worden achtergronden weer (defeault) zwart gemaakt. Ook worden er mobilesubstrate-addons uitgeschakeld (wat jij bedoeld met tweaks, maar er zit meer achter.)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding