Hoe kan ik de Xperia Mini Pro rooten?

Ik wil mijn SE Xperia Mini Pro rooten? Hoe moet dit? Ik heb Android 2.3.4 gingerbread! BedaNKT:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn telefoon ook geroot, maar dan op Android 2.2 dit is natuurlijk andere software, Dus kan je even op Google kijken of kijk een tutorial op YouTube om jou software te rooten.

Het beste antwoord

Je kan dit op twee manieren doen,
de een is met een flashtool en een ander a.d.h. een bat.file

een methode is bijvoorbeeld met de super one click tool.

Je download een tool die je op je pc zet, en met gebruik van dit tooltje ga je je toestel rooten
Let wel, het is niet geheel zonder risico's
Probeer tevens ook een oplossing te vinden voor als je je toestel bricket. ( onbruikbaar wordt ).

Veel hierover is geschreven bij o.a. xda-devolpers.
Goed lezen............

Meer hierover te lezen kun je a.d.h. van de onderstaande links;

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1320350