Iphone batterij

Waarom is de iphone batterij zo snel leeg? Tegenwoordig verwacht je toch wel dat alles hi tech is etc.

Als men zulke ingewikkelde telefoons kan maken dan waarom niet een betere batterij die langer mee gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

dankzij de nieuwe update is de battrij idd sneller leeg, ze hebben beloofd deze te verbeteren bij de volgende update, hier is ovregens niks aan te doen,, heellaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Check ook of je alle programma's hebt gesloten
Druk 2 x op de ronde knop onderop je iPhone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh? Hoe doe je dát dan? Uitzetten van apps?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 x snel achter elkaar op de ronde knop drukken
Dan krijg je de apps die openstaan
Klik op de minnetjes om ze te sluiten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet een paar seconde op 1 van de apps drukken Dan krijg je minnetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie tip!!! ++
Er draaien heel veel apps tegelijk. Je kan ervoor kiezen om er een paar te sluiten als je je batterij wilt sparen. Idd, zoals hierboven genoemd, drukken op de 'home' knop. Wat bij mij helpt is als ik niet non stop mail binnen haal. Ik heb ingesteld dat er maar een keer per uur wordt gezocht naar nieuwe mail ipv constant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De toepassingen vereisen vandaag de dag gewoon meer van een mobiel, ook wel smartphone genoemd vandaag de dag. de Iphone doet meer dan je denkt op de achtergrond. Je kunt een app downloaden die je internet en zo alles uit zet op het moment dat je dat wilt. Ik heb hem voor de galaxy S en bespaar ruim anderhalve dag op mijn batterij. APNdroid heb ik, maar er zijn er voor de Iphone vast ook genoeg. Ook erg handig appie als je naar t buitenland gaat trouwens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je GPS op je iPhone hebt aanstaan, zoekt en zend de telefoon constant en dat kost veel energie. Idem voor WiFi zoeken. Er zijn dan ook apps/widgets die GPS en WiFi makkelijk aan- en uitzetten zodat je GPS en WiFi alleen gebruikt wanneer nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het zo zien; een iPhone is net een kleine computer. En een laptop kan ook niet hele dagen draaien op de accu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet hem altijd goed op laten laden