Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer geeft whatsepp twee vinkjes aan? Bij het is verstuurd of bij dat de ander het heeft gezien?

Op whatepp heb ik bij de een pas na een paar uur dat er twee vinkjes staan en dan zie ik ook dat de ander iets terug stuurt na enkele minuten maar bij de ander zie ik al twee vinkjes na enkele seconden maar krijg pas na een paar uur iets terug. Hoe zit dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er staat 1 vinkje als het bericht goed is verzonden vanaf de telefoon. Er komen 2 vinkjes te staan als het bericht goed is afgeleverd op de telefoon van de ander. Dit betekend dus niet dat de ander het bericht al heeft gelezen!
Dit kun je ook lezen bij whatsapp zelf, ik geloof bij veel gestelde vragen! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je 1 vinkje ziet betekend dit dat je bericht is verstuurd naar de Whatsapp server.
Zodra er 2 vinkjes staan betekend dit dat je bericht is aangekomen op het apparaat van de ander.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding