Hoe kan ik kiosk op de ipad in een mapje zetten?

Als je op de ipad, iPhone of iPod touch zit zie je dat appje kiosk dat kun je niet in een mapje zetten is er toch een manier waarop dat wel kan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kan je mobiel jailbreaken en dan met de tweak folderenchanger ze in een map zetten of je gebruikt de manier zoals in bijgevoegde link beschreven. Dit is alleen erg lastig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
imruben
10 jaar geleden
Je kan je ipad jailbreaken, zoals antwoord hierboven. Buiten jailbreak kan het niet, de Kiosk app is van zichzelf al een mapje ;)
Zonder jailbreak is dit helaas niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mis. Het kan wel,er is namelijk een klein trucje voor.
Je kan het ook zonder jailbreaken voor elkaar krijgen. Voorwaarde is wel dat je de kiosk app niet kan gebruiken. In de bijgevoegde link zie je hoe dit kan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste antwoordgevers eerlijk gezegt weet ik niet wat jailbreaken is... Kunnen jullie mij dat misschien ff kort uitleggen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jailbreaken is eigenlijk de telefoon 'kraken' zodat je zelf bepaalt wat je erop zet/hoe de vormgeving wordt/wat je er extra mee kan doen. Bij de PlayStation kom dit ook. Je kraakte hem illegaal en dan kon je allemaal spelletjes erop spelen die je anders niet kon spelen. Met jailbreaken kan je zorgen dat instellingen veranderd kunnen worden naar jouw wens. Zo kan je zorgen dat er bijvoorbeeld animaties gebruikt worden bij het locken van je telefoon of kan je oneindig veel apps in 1 map zetten zonder beperking.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wikipedia legt dit fenomeen ook goed uit: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jailbreak_(iOS)