waarom is mijn ziggo app on tv te kijken zo traag zie uitleg

Ik heb en galaxy s advanced
Heb de ziggo app instaleert. Maar hij hapert steets bij het tv kijken
Ik heb wifi en 3g geprobeert maar het maakt niet uit
Hebben julie er ook last van
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hadden de Zelfde klachten maar op aanraden van een winkelier hebben we voor we een nieuwe router zouden aanschaffen eerst geprobeerd de bestaande router een andere plaats in het huis te geven. Dit hielp heel veel maar op sommige momenten gebeurde het toch weer. Nu een snelle router aangeschaft en door het hele huis 3 verdiepingen geen last meer. Probleem ligt dus of lag dus niet aan onze iPhone en of Samsung. Wel hebben wij ziggo gebeld met de vraag wanneer wij in aanmerking Kwamen voor een nieuwe router. Dit bleek pas over ruim anderhalf jaar te zijn. Maar, een belletje van jou naar ziggo kan natuurlijk geen kwaad.