na de update van mn htc toestel, kan ik geen filmpjes meer afspelen op youtube. wat nu?

In mn gallery kan ik wel gwn filmpjes afspelen maar na de update niet meer. Wat kan ik doen zodat dit weer gewoon lukt? Htc wildfire s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

you tube maakt gebruik van flash. Ik denk dat je even de flash player moet downloaden. Op de site van adobe. Succes