Bestaat doorzichtige folie dat touchscreen bediening onmogelijk maakt?

Er bestaat folie om je display van je tablet of telefoon te beschermen, maar de touchsreen-functionaliteit blijft dan werken. Ik wil graag op een touchscreen juist verhinderen dat het daar reageert op aanraking. Bestaat daar ook display-folie voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou je dat eigenlijk willen?
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoe bedien je dan je telefoon?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.perlaplast-kunststofshop.nl/acrylaat-plexiglas-plaat-geextrudeerd-glashelder-opaal-en-structuur.html
Met de 20mm versie moet het wel lukken. :)

Het beste antwoord

Dat zal niet lukken want een touchscreen werkt op capaciteit en dat kan niet verhinderd worden met een folie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk om te weten. Mij is ooit verteld dat het scherm op warmte reageert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn in principe 3 soorten touchscreens, de capacitieve, resistieve en de ultrasoon schermen, elk met hun specifieke eigenschappen en toepassingen.