Als ik op mijn Blackberry muziek wil luisteren staat er dit: Unable to play content. Weet iemand wat dit is?

Heb ik misschien iets ingesteld? En weet iemand hoe je dit dan kan uitstellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat het niet af te spelen is. Misschien ondersteunt blackberry de bestandstype niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit probleem komt soms voor door de installatie van Whatsapp. Verwijder Whatsapp eens en kijk of hij het weer doet, Installeer daarna Whatsapp even opnieuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan alle liedjes op je pc converten nr mp3 of mp4