Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe update ik mijn android versie?

Ik heb een samsung galaxy ace telefoon met android versie 2.3.6. Ik wil deze graag updaten maar weet niet hoe dat moet, bij instellingen -> over het toestel -> softerware update -> update. zou ik hem moeten kunnen updaten maar dat doet mijn telefoon niet. wie kan mij hiermee helpen? alvast bedankt x

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik heb ook een Galaxy Ace maar je kan hem niet updaten naar een versie die je bijvoorbeeld wel op andere smartphones en tablets kunt updaten. Via het programma Samsung Kies voor Windows en Mac kun je je telefoon aansluiten en dan zie je meteen of er een nieuwe firmware update beschikbaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is geen officiële nieuwere versie van 2.3.6 uit voor de Ace, maar je kunt hem wel updaten via een omweg. Hier staat hoe (helaas Engels): http://www.ninjaromeo.com/update-samsung-galaxy-ace-jelly-bean-official-cm10-rom/. Maar ik verzeker je, zelfs met een veel goedkopere Galaxy Gio is versie 4.1 supersnel en goed! Heb je vragen, stel ze gerust in de reacties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat kan niet altijd, licht er aan waneer je hem hebt gekocht, maar, bij mij werkt het zo: ga naar je instellingen, naar info, naar software updates en nu controleren, als hij er dan een heeft moet je op downloaden klikken en je telefoon aan de oplader leggen en er dan niks mee doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding