Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn iPod 4G is vastgelopen wat moet ik nu doen?

Mijn iPod 4G is ongeveer 7 maand oud. Vandaag wou ik hem opstarten, maar net toen ik mijn toegangscode had ingetoetst kwam er een zwart scherm. en daar staat hij nu ongeveer 2 uur op, wat moet ik doen? verdere vragen kunnen gesteld worden in reacties!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
548

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Aan/uitknop en homeknop tegelijkertijd voor een paar seconden ingedrukt houden. Je iPod zal opnieuw gaan opstarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

probeer eerst de home-button en de sleep-button voor ongeveer 15 sec ingedrukt te houden. hij zou dan opnieuw moeten opstarten en dan moet hij het doen.
als dat niet lukt kan je kijken of als je hem aansluit op je pc of hij dan reageert. dan zou je hem kunnen herstellen via itunes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het eerst proberen met de home-button en aan/uit knop. Als dat niet werkt moet je hem herstellen in iTunes, maar vergeet NIET een reservekopie te maken, anders ben je al je bestanden kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding