Mijn iPod 4G is vastgelopen wat moet ik nu doen?

Mijn iPod 4G is ongeveer 7 maand oud. Vandaag wou ik hem opstarten, maar net toen ik mijn toegangscode had ingetoetst kwam er een zwart scherm. en daar staat hij nu ongeveer 2 uur op, wat moet ik doen? verdere vragen kunnen gesteld worden in reacties!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Aan/uitknop en homeknop tegelijkertijd voor een paar seconden ingedrukt houden. Je iPod zal opnieuw gaan opstarten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

probeer eerst de home-button en de sleep-button voor ongeveer 15 sec ingedrukt te houden. hij zou dan opnieuw moeten opstarten en dan moet hij het doen.
als dat niet lukt kan je kijken of als je hem aansluit op je pc of hij dan reageert. dan zou je hem kunnen herstellen via itunes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het eerst proberen met de home-button en aan/uit knop. Als dat niet werkt moet je hem herstellen in iTunes, maar vergeet NIET een reservekopie te maken, anders ben je al je bestanden kwijt.