Kan ik op mijn samsung galaxy s3 gratis youtube filmpjes kijken?

Kost het mij veel mb? En als ik thuis verbonden ben met wifi?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

als het goed is staat er gewoon een youtube app op je mobiel.

wanneer je wifi hebt kun je sowieso gratis youtube filmpjes kijken. wanneer je geen wifi hebt maar wel 3G, dus via betaald internet, dan kost het wel mb's, wat je geld kost (tenzij anders geregeld in je abonnement).

FF een waarschuwing: ga geen youtube filmpjes bekijken wanneer je prepaid hebt via betaald internet: dan loopt het heel snel leeg. ook niet als je maar weinig mb's in je abonnement hebt.

als je thuis verbonden bent met wifi (of ergens anders natuurlijk) dan kun je er zo veel kijken als je wilt, helemaal gratis geen problemen :-)

hoop dat dat goed antwoord geeft op de vraag en anders zeg je het maar.