Storing App Store

Is er een storing met de AppStore van de iPod/iPhone. WNt mijn wachtwoord is steeds onjuist terwijl dit zekerweten juist is en mijn vriend heeft hetzelfde probleem. 14 mei 2011

Toegevoegd na 1 uur:
Waarschijnlijk is het al opgelost, want ik kom er ook weer in.

Toegevoegd na 2 uur:
Waarschijnlijk is het al opgelost, want ik kom er ook weer in.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou de titel van je vraag veranderen in een echte vraag, wat anders komt het moderatieteam achter je aan en worden er weer punten afgetrokken enzo..
Bijvoorbeeld: "Kan het zijn dat er een storing is van de appstore?"

Het beste antwoord

Hier doet ook alles het goed. Kan toeval zijn dat er bij jullie allebei iets fout gaat. Ik had laatst ook het probleem dat de teksten in de appstore helemaal door elkaar gehusseld waren en inloggen op m'n account ging ook niet. Ook de afbeeldingen werden niet geladen. Toen ik het op m'n broertjes account probeerde deed alles het wel gewoon, maar een klasgenoot had er wel weer last van.
Als die vriend toevallig bij jou thuis zit en dus op jouw netwerk aan het internetten is, kan het ook aan je internet liggen. Je zou kunnen proberen de router te herstarten. Soms kan dat helpen, lang niet altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt niet aan m'n internet maar aan Apple gewoon volgensmij , maar het is weer opgelost toch dankje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enige antwoord met een oplossing.

Andere antwoorden (1)

Ik kom er gewoon in. Net even geprobeerd en geen problemen. Zowel op mijn iPhone als op de PC.