Ik wil m'n simkaart graag laten knippen tot micro sim. Stel ik doet dit verkeerd, kan ik dan een nieuwe (micro)sim aanvragen bij Vodafone?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja hoor. Dat kan. Geen enkel probleem. Je zal misschien wel een paar euro moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan hem ook laten knippen bij de winkel van vodafone zelf! Ik weet alleen niet of dat geld kost maar je weet wel zeker dat ie niet kapot gaat! Als de medewerkers hem kapot maken krijg je een slinternieuwe( is welleens bij mn zus gebeurd, haar sim brook af en ze kreeg gratis een nieuwe!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het zelf. Lukt het niet, ga naar de vodafone winkel en vraag om een nieuwe simkaart vanwege een ander toestel. ID/Rijbewijs mee en je krijgt hem zo mee.