Kan je van je android telefoon een afstandsbediening maken voor je CISCO 8485DVB?

Hallo, ik wil graag van mijn android telefoon een app installeren zodat ik mijn telefoon kan gebruiken als afstandsbediening op mijn CISCO 8485DVB apperaat, is dat mogelijk ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Helaas is dit met Cisco niet mogelijk. Wel is er een APP die ik zelf gebruik voor mijn televisie zelf en dvd speler. WatchON heet deze APP via de google play store. Zij zijn wel bezig met de mogelijkheid om je Cisco hiermee te kunnen besturen. Succes