als ik mijn telefoon aanzet (samsung galaxy ace), krijg ik alleen het woordje samsung in beeld en voor de rest doet hij niks. wat moet ik doen?

ik heb de batterij er al vaker uitgehaald en ik weet zeker dat die niet leeg is, want ik kan hem wel opladen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Via de Galaxy Ace Recovery Mode kun je het toestel weer aan de praat krijgen, maar het betekent wel dat alles van je telefoon wordt gewist.

In de video kun je zien hoe het werkt: http://www.youtube.com/watch?v=K6dfvWuNteA

Wanneer het toestel uit staat druk je gelijktijdig op de aan/uitknop, de home-knop (in het midden) en de Volume-omhoog knop. Zodra het logo verschijnt laat je de aan/uitknop los, terwijl je de volumeknop en de homeknop blijft indrukken.
Zo kom je in het herstelmenu terecht, waar je via de optie whipe data/factory reset het toestel weer terug kunt zetten naar de fabrieksinstellingen. Nogmaals: al je opgeslagen gegevens gaan op deze manier wel verloren.
Pieter2011
11 jaar geleden
ja je moet hem resetten. Ik had ook dat probleem maar is daardoor opgelost. Alleen hij gaat wel weer naar de fabrieksstand.