hoe kan ik me blackberry 9800 weer met de kpn modem verbinden ? zie uitleg

kon hem alltijd verbinden via wiffi een kpn modem nu werkt die niet meer vorgeweek had ik hem voor het eerst de software update ik heb hem all bijna een jaar .alls ik hem laat zoeken naar dat modem dan vind die hem niet meer en de telefoons van me vrienden die vinden hem wel en kunnen zonder probleemen interneten ik heb ook een paar keer de baterij der uit gehald dat helpt ook niet .kan ik de update ongedan maken van me blackberry 9800 ?

Toegevoegd na 1 minuut:
dus voor de update werkte die super goed en nu niet meer

Toegevoegd na 5 minuten:
dus ik zoek der mee naar netwerken en dat netwerk wat ik moet hebben ziet die niet wel andre zie die

Toegevoegd na 1 uur:
handmatig instelen werd ook niet

Toegevoegd na 1 uur:
hij staat tussen de wifiprofielen en alls ik klik op opslaan en verbinden dan werkt die ook niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je leest het maar ff gioed door
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, ga dan eens naar opties en dan helemaal onderaan staat wifi klik aan en daar staat een lijst met alle wifiprofielen waar je op hebt ingelogt, daar moet ie toch wel tussen staan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja daar heb ik ook aan geklikt opslaan en verbinden dat werkt ook niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmmm dat is vreemd..misschien kun je je bb even met usb kabel verbinden met je pc en die bijgeleverde cd rom even runnen. Succes.

Het beste antwoord

Ga naar verbindingen. Kies dan voor wifi netwerk instellen. Daar zie je dan ook de optie voor handmatig instellen, je hoeft je modem gegevens dan 1 keer in te voeren, je logt in en slaat hem op als wifiprofiel. Hoop dat het zo lukt ;)