Hoe herstel ik mijn LG optimus L3?

Voor een tijdje terug deze telefoon geroot. Hierna kreeg ik de mogelijkheid de software te updaten. Vervolgens eerst de root verwijderd met de optie in supersu "root volledig verwijderen". Fabrieksherstel gedaan en hierna getracht de update binnen te halen. Dit ging niet goed. De update bleef halverwege hangen. Nu krijg ik alleen nog het scherm "emergency mode".
Alle mogelijkheden die geboden worden al geprobeerd maar geen resultaat. Wel heb ik nog een backup (gemaakt met titanium backup) op mijn computer staan. Is het op een of andere manier mogelijk deze backup terug te zetten. P.S. Ik heb een sd kaart in mijn telefoon waar Titanium backup zelf op staat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

U heeft een paar zaken verkeert aangepakt.
ten eerste als u uw toestel geroot heeft, moet u zich niet meer branden aan bepaalde updates.
Daar er diverse manieren van root zijn en sommige wel heel er ingrijpend zijn in het systeem kan een dergelijke update vast lopen.
Ook een factory reset helpt hier niet.
Maar inmiddels had je dit zelf ook al ondervonden.
Beter was geweest dat je je eerst goed had ingelezen in de materie.
Maar ok
Wat nu te doen?
Zoek eens bij Xda of soortgelijke gebruikersfora een fabrieks rom of als er niets anders is een custom rom en probeer deze opnieuw te flashen.
Heb je een fabrieks rom te pakken dan kun je altijd nog overwegen om een update te gaan doen.
Met een custom rom zou ik er niet aan denken.
Daarna indien nodig weer opnieuw rooten en dan pas alles terugzetten met Titbackup.
Laatstgenoemde werkt niet zonder root.

Het terugzetten van een backup adhv titanium werkt als volgt.
Wederom zal eerst het toestel geroot moeten worden, daarna dien je titanium te instaleren om vervolgens met de herstelconsole van titanium je backup terug te zetten.

Titanium hersteld niet jou Root of een foute update.

Dus gewoon helemaal opnieuw beginnen.