Ik kan geen berichten meer versturen?

Sinds gisteren. Daarvoor ging alles goed. Ik gebruik een Samsung Star en heb Kruidvat Mobiel.

Sinds gisteren kon ik geen berichten meer versturen. Dit is heel lastig omdat ik nogal wat sms.

Ik hoop dat u genoeg informatie heeft.

Groetsen Sem

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prepaid of abonnement?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik prepaid en er komt te staan: "Opnieuw proberen?"
"ja | Nee"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ja net opgewaardeerd nog 9,80 € als ik het goed zeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oowja. Ik kan wel gewoon bellen, gebeld worden en gsmst worden. Ik kan alleen niet smsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naja ik heb geen abbonement dus dat zou niet kloppen. Ik zou toch altijd moeten kunnen smsen.

Antwoorden (1)

Heb je geen bundellimiet. Misschien ben je daar overheen. Check je instellingen voor versturen sms enz. Op kruidvat website wellicht