Hoe haal ik mijn iPod Touch uit een bootloop??

Ik had mn iPod Touch 1G aan de computer gezet om hem via iTunes te herstellen want er waren wat problemen met de software. Alleen toen gaf hij 'error (1)' aan en sindsien zit hij vast op het Apple logo en recovery.. Hoe haal ik hem hieruit? Misschien software opnieuw installeren ofzo? Ik heb hiermee wel wat hulp nodig.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zet hem in recovery mode:

-Houd de powerknop 3 sec ingedrukt om hem uit te zetten. Wacht tot hij afgesloten is.
-Druk de homebutton in en blijf de homebutton vasthouden.
-Terwijl je de homebutton vasthoudt, verbind je de iPod aan iTunes via USB.
-Laat hem pas los als je het 'Connect to iTunes' -logo ziet.
-iTunes ziet de iPod in recovery mode en doet de rest als je de instructies in iTunes volgt.