android market opent niet (google aanmelding) Help? Galaxy S

Hallo,

Ik heb nu een paar maanden me galaxy s, nooit een probleem mee gehad. maar sinds een paar dagen kan ik me Android Market niet meer openen. Ik krijg voordat ie opstart een melding; Google Aanmelding. Daarbij staat mijn account en moet mijn wachtwoord invoeren. Maar hij pakt mijn wachtwoord niet, op alle mogelijke manieren geprobeerd. Het rare is dat hij het wachtwoord op internet wel gewoon pakt, maar op de mobiel is ie steeds fout?
Ik krijg deze melding niet weg, en kan ook niet naar een ander account overstappen want dan springt de melding er weer voor?

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

BVD!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet ook gewoon de iPhone nemen :P Veel beter xD
bamibal
12 jaar geleden
Krijgen we dat weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha kon het niet laten :P

Antwoorden (1)

Hoi,

Ik had vandaag opeens precies hetzelfde probleem. ik ben toen naar mijn instellingen gegaan, applicaties, applicaties beheren, alle applicaties, toen naar market, daar op updates verwijderen gedrukt. En daarna mijn telefoon uitgezet en na een paar minuten weer aan. en Voila! ik kon weer gewoon op market. Ik zou zeggen probeer het uit en laat me weten of het bij jou ook gewerkt heeft. Succes!

Toegevoegd na 19 minuten:
Mocht dit niet gewerkt hebben omdat hij daarna toch weer automatisch update, ga dan weer alle stappen langs maar in plaats van updates verwijderen op gegevens wissen drukken, wees niet bang je behoud al je gedownloade apps. Daarna zet je weer je telefoon uit en na een paar minuten aan. Ga dan weer naar market en het vraagt dan gelijk of je de voorwaarden voor market gebruik wilt accepteren,( net als de alle eerste keer dat je market gebruikte) natuurlijk doe je dat en dan doet market het weer. Ik zie dat ik nu de nieuwste versie heb zonder het gezeur van wachtwoord BS waar we last van hadden. Succes.